E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?

O se tasi o auala autu e faʻatumauina ai fefaʻatauaʻiga filifiliga lelei o le puleaina o tupe. E te manaʻo e faʻaitiitia tupe gau ma faʻateleina au fefaʻatauaʻiga manumalo. O le auala lea, o le a fa'afesuia'i e le au manumalo fefa'ataua'iga leiloa ma tu'u ai oe i se tupe mama.

Ae a e maua se gau, fetuutuunai lau fefaʻatauaʻiga e atagia ai le tupe o totoe e taua tele mo fefaʻatauaiga umi. O le mafaufau masani e fa'atonuina e te fa'aititia le aofa'i e te tu'uina i fefa'ataua'iga pe a mae'a se gau. Ae o le tasi fuafuaga e fautuaina le faafeagai. Ole fuafuaga lea a Martingale.

E fa'afefea ona aoga le fuafuaga a Martingale?

Ole ta'iala a Martingale e mana'omia lou fa'atuputeleina o le aofa'i o lau peti tusa lava pe e te faia'ina. O lona uiga, afai e te leiloa i se fefaʻatauaʻiga, o le aofaʻi e te teu faʻafaigaluega i le isi fefaʻatauaʻiga e tatau ona faʻateleina o mea na e leiloa. Afai e te toe faia'ina, fa'aopoopo lau tupe teufaafaigaluega se'ia o'o ina e maua se fefa'ataua'iga manumalo. O le taimi lava e te maua ai se fefaʻatauaʻiga manumalo, toe amata uma i le uluai tupe teufaafaigaluega.

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?

E fa'apefea ona galue le Martingale Strategy? O le a le uiga o le faateleina o lau siteki e tusa lava pe ua faia'ina? O lo'o finau a Martingale afai e iu lava ina e lavea i se fefa'ataua'iga manumalo, o le a mafai ona toe fa'afo'i tupe gau na maua i fefa'ataua'iga muamua.

Va'ai Martingale faievagelia va'aiga filifiliga fefa'ataua'iga pei o betting. O fefa'ataua'iga ta'itasi e iai le 50/50 avanoa e manumalo ai pe faia'ina. E le gata i lea, e leai se auala e mafai ai ona e maua se manumalo e le gata. E sili atu, o le avanoa e leiloa e faʻaitiitia i le numera o fefaʻatauaiga e te faia.

E mafai ona fa'aoga le Martingale i fefa'ataua'iga filifiliga?

Avanoa ma le mafaufau

Afai e te vaʻai i le Martingale fuafuaga mai se tulaga faʻapitoa e mafai ona aoga i filifiliga fefaʻatauaʻiga. O fefaʻatauaʻiga uma e iai le 50/50 avanoa e manumalo ai pe faiaʻina. E le gata i lea, e le mafai ona leiloa le tele o fefaʻatauaiga sosoo.

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?

O fefa'ataua'iga uma e 50/50 avanoa e manumalo ai pe faia'ina I le isi itu, afai e te va'ai i lenei ta'iala mai se manatu fa'ale-mafaufau atonu o le faiga sili lea ona leaga o le fa'afoeina o tupe mo se faioloa filifiliga.

E leai se tasi e manao e leiloa se tupe. Ma e ui o se faioloa atonu e toʻamalie le leiloa o tupe laiti i nai fefaʻatauaʻiga muamua, e ono tupu le fefe pe a faʻaputu tupe gau.

I le isi itu, o le manumalo i nai matata muamua e ono faaosofia ai le faioloa. Ae ui i lea, o se gau tele e tasi i fefaʻatauaiga mulimuli ane e mafai ona tafiesea uma tupe mama e maua e le au manumalo laiti.

E le mafai ona maua tupe maua umi

Mo le fuafuaga a Martingale e galue, e te manaʻomia se aofaʻiga tele o tupe faavae i lou tuʻuina atu. E oo lava i lena taimi, o loʻo e faʻamoemoe i fefaʻatauaʻiga manumalo e faʻamalo ai tupe leiloa. Atonu e te manumalo i fefa'ataua'iga i le amataga.

Ae o se tasi e leiloa fefa'ataua'iga i le lumana'i e ono alu ese ai se vaega tele mai lau teugatupe. I le isi itu, o se fefa'ataua'iga manumalo e mafai ona toe fa'aalu ai tupe gau i fefa'ataua'iga muamua. Peita'i, po'o a lava tupe mama e totoe e ono la'ititi tele e fa'amaonia ai lau tupe fa'aalu tele i lena fefa'ataua'iga e tasi.

E leai se fa'amautinoaga e iu lava ina e lavea i se fefa'ataua'iga manumalo

E ui ina finau mai le au lagolago a Martingale e leai se avanoa e maua ai se numera e le i'u o le leiloa o fefaʻatauaʻiga, e mafai lava ona faia le tele o tupe gau e matuaʻi uma ai lau teugatupe.

E aunoa ma le taia o se fefaatauaiga manumalo. E tusa lava pe e te mauaina se fefaʻatauaʻiga manumalo, atonu e le lava e toe faʻaalu ai mea na leiloa muamua o lona uiga o lau teugatupe o le a tupu se gau. I le aluga o taimi, atonu e te iloa ai o loʻo faʻaitiitia lemu lau teugatupe seia oʻo ina tape.

O lau fa'amoemoe muamua o se faioloa o le puipuia lea o au tupe

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?
O lau fa'amoemoe muamua o se faioloa o le puipuia o au tupe I le avea ai ma se faioloa filifiliga, o lo'o e fa'aogaina lau lava tupe e maua ai tupe. O lau sini e le o le leiloa o tupe.

E ioe le tele o faioloa faamanuiaina e faapea, ina ia maua se tupe, e tatau ona e puipuia muamua soo se tupe e te maua. O le Martingale system i le isi itu e fautuaina oe e fai se pusa lelei o lau tupe ma le faʻamoemoe e iu lava ina e maua se tupe.

I le faaiuga, e mafai ona e faʻamutaina le teu faʻafaigaluegaina o lau teugatupe atoa i luga o se fefaʻatauaʻiga e tasi e leiloa e soloia ai lau teugatupe.

E mafai ona e faʻaogaina le Martingale fuafuaga e fefaʻatauaʻi i lau ExpertOption account?

Fa'apea, ua e iloa se fa'aletonu ma filifili e fa'aoga le fuafuaga a Martingale. O moligao ta'itasi e fa'atusalia ai le vaeluaga o le 5 minute. E te filifili e ulufale i le 2 minute faʻatau fefaʻatauaiga.

O lau fuafuaga e mafai ona aofia ai le tuʻuina atu o fefaʻatauaʻiga faʻatau mo 3 moligao bearish sosoo ona mataʻituina lea pe latou te maua ni fefaʻatauaʻiga manumalo pe leai. Afai latou te maua uma tupe, e mafai ona e faʻaauau le faʻateleina o lau tau fefaʻatauaʻiga i luga ole 3 faʻatau atu fefaʻatauaʻiga.

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?
Martingale fuafuaga I le talitonuga, e ono aoga le fuafuaga. Ae ui i lea, e le mafai ona e vaʻai pe faʻafefea le maketi i le lumanaʻi. E mafai ona fa'afuase'i ona toe fa'afo'i le aga i le tali atu i se mea na tupu po'o se tala fou.

O se suiga e tasi i maketi e ono fa'apea o le ae leiloa uma tupe na e teu fa'afaigaluega i se fefa'ataua'iga e tasi. Aotelega, o le Martingale fuafuaga o loʻo i ai se lamatiaga tele pe a faʻaaogaina i fefaʻatauaʻiga filifiliga.

Fautuaga mo le faʻaogaina o le Martingale fuafuaga i fefaʻatauaiga filifiliga

O le fa'aogaina o le Martingale ta'iala i lau ExpertOptions fa'amatalaga e le mafai. Ae ui i lea, nai lo le lamatia tauaso le tele o tupe i fefaʻatauaʻiga taʻitasi, e mafai ona e faʻaogaina se faiga fefaʻatauaʻiga faigofie. E alu fa'apenei.

Fai se aofa'iga fa'atulaga e te fefa'ataua'i mo se ta'amilosaga fa'apitoa

Nai lo le fa'aauauina pea o le aofa'i o fefa'ataua'iga, e mafai ona e filifili e fa'aoga na'o sina vaega itiiti o lau teugatupe. Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e filifili e naʻo le lamatia o le $ 200 mo le tasi taamilosaga o fefaʻatauaiga.

E mafai ona vaevaeina i lalo i le $50 mo le fefaatauaiga muamua, $70 mo le lona lua ma le $80 mo le lona tolu. Manatua o le $200 o se vaega o lau paleni atoa. E le gata i lea, e na'o le fefa'ataua'iga o le aofa'i lea se'ia uma.

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?

Seti se aofa'iga maualuga e fefa'ataua'i i se ta'amilosaga e tasi Afai o lo'o e taumanatunatu po'o le a le uiga o la'u tala i le ta'amilosaga o le faaupuga, o lona taimi fa'atulagaina. Mo se faʻataʻitaʻiga, i se downtrend, e mafai ona e filifili e fefaʻatauaʻi moligao bearish se tolu i luga o le tulaga.

O se tasi o mea masani e uiga i ta'amilosaga o le taimi e ulufale ai le tau i se taamilosaga, e maualuga le avanoa o le suiga o le tulaga. Ae ui i lea, e te le iloa poʻo afea tonu e tupu ai lenei mea. O lou fa'amoemoe la o le tietie i le ta'amilosaga ma maua le tele o tupe mama a'o le'i toe fa'asolo le tulaga.

Mo se faʻataʻitaʻiga, afai o le tau e oʻo atu i le lagolago poʻo le teteʻe, e te faʻamoemoe e vaʻaia, fesuiaʻi poʻo le faʻalavelave. E te le iloa po o afea. Ae talu ai ua e iloa le tulaga tetee / lagolago, e mafai ona e faʻaogaina le Martingale system e suʻe ai le itu o maketi.

O tupe laiti e teu fa'afaigaluega e ono i'u ai i le gau o fefa'ataua'iga. Ae o'o atu i le taimi e te teu fa'afaigaluegaina ni aofaiga tetele, ua e fuafuaina le itu tau maketi.

E mafai ona e fa'aogaina le Martingale system mo fefa'ataua'iga umi

Afai e te manaʻo e tumau i le tulaga umi, o le Martingale system e mafai ona faʻamaonia aoga. E mafai ona e filifili e ulufale i 3 matata eseese; i le taeao, aoauli ma le afiafi.

E fetaui le Martingale Strategy mo le Pulega o Tupe ile ExpertOption Trading?
Fa'aaogaina o Martingale mo avanoa uumi O fefa'ataua'iga o le taeao o le a fa'aaogaina e fa'ata'ita'i ai maketi ma o lea e mana'omia ai se aofa'i la'ititi.

O fefa'ataua'iga o le aoauli e fa'aaogaina e fa'amaonia ai le tulaga o maketi. Afai e manumalo uma, e mafai ona e ulufale i fefaʻatauaʻiga afiafi i le auala lava e tasi e pei ona e faia i fefaʻatauaiga i le taeao ma le aoauli.

O lenei ta'iala e tele ona lelei. O le tasi o le tele o lou taimi e iloilo ai maketi e fa'atatau i le manuia o au fefa'ataua'iga. Lona lua, e mafai ai ona e suʻeina le taʻitaʻiga o maketi e faʻaaoga ai tupe laiti. O le auala lea, e fa'ateleina ai lou avanoa e fai ai se fefa'ataua'iga manumalo.

E ui lava ou te le fautuaina le faʻaaogaina o le Martingale fuafuaga, e iai lona aoga. Faʻaaoga pe a iai sau fuafuaga faʻatautaia tupe (leai se tasi e tatau ona lamatia se vaega tele o latou teugatupe i se fefaʻatauaʻiga e tasi).

E le gata i lea, e manaʻomia le fetuutuunai pe a faʻaaogaina lenei taʻiala pe a leai e te iu i le leiloa uma o au tupe i se fefaʻatauaʻiga e tasi.

Thank you for rating.